قالیشویی کرج

ارائه خدمات قالیشویی در کرج

قالیشویی کرج

ارائه خدمات قالیشویی در کرج

  • ۰
  • ۰

قالیشویی در مهرشهر : برای شستشوی فرش، غبار روبی فرش، لکه گیری فرش، ترمیم فرش و شستشوی آن و دیگر خدمات قالیشویی، با ما تماس بگیرید و بهترین خدمات را از ما دریافت نمایید.

شستشوی فرش و قالی ، برای تمامی خانه ها یکی از مسایل بهداشتی و نظافتی می باشد. هر چند این مساله هر روزه اتفاق نمی افتد؛ اما شستن قالی سالی یک بار هم دغدغه ایجاد می کند.

قالیشویی در مهرشهر

قالیشویی مدرن در مهرشهر

مراکز قالیشویی، به صورت نیمه اتوماتیک و اتوماتیک فعالیت می نمایند. در روش قالیشویی به روش نیمه اتوماتیک، هم کارکنان و هم دستگاه های اتوماتیک در امر قالیشویی دخیل می باشند. در این روش تمامی وسایل مورد نیاز جهت شستن فرش از جمله فرچه، شلاق زن جهت آبگیری فرش و سایر لوازم دیگر مجهز به برق می باشند و تنها متصدی، وظیفه انجام مراحل را با دستگاه های برقی عهده دار می باشد.

شستشوی فرش دستباف در مهرشهر

برای شستشوی فرش های دستباف و ابریشمی توصیه می گردد از روش سنتی و با نظارت و عملکرد استادی ماهر و با تجربه در زمینه قالیشویی فرش های دستباف ، استفاده شود تا آسیبی به فرش های گران قیمت وارد نگردد.

روش شستشوی فرش ها بر اساس رنگ و مدل نیز متغییر می باشد.

 

خدمات کارخانه های قالیشویی :


شستشوی فرش ماشینی به صورت تخصصی
شستشوی فرش دستباف به صورت تخصصی
شستشوی فرش ابریشم به صورت تخصصی
شستشوی موکت به صورت تخصصی
شستشوی تابلو فرش
ضد بید کردن فرش ابریشم
ترمیم ریشه فرش
مبل شویی و یا شستشوی
رفو گری فرش
لکه گیری انواع فرش

 

منبع: قالیشویی در مهرشهر

 

یکی دیگر از قالیشویی های خوب در منطقه مهرشهر نیز قالیشویی معرفی شده در سایت کرج تعمیر به نشانی "قالیشویی مهرشهر" می باشد. 

 

قالیشویی به شغل یا عمل شستن قالی یا فرش اطلاق می‌شود؛ و به فرایند لکه زدایی، غبار روبی ،شستشوی فرش با آب و مواد شوینده گفته می‌شود؛ که می‌تواند به صورت دستی یا ماشینی انجام شود. عمل قالیشویی بسته به نوع و جنس تار و پود فرش دارد. قالیشویی در ایران قدمت دیرینه دارد.  [ویکیپدیا]

قالیشویی در مهرشهر کرج

 

بسیاری از مشکلات که موجب کاهش عمر فرش می‌شود؛ هنگام شستشوی فرش در خانه رخ می‌دهد. حقیقت آن است که خانه و حیاط و… محیط مناسبی برای شستشوی فرش نیست. از سویی شستشوی فرش کاری تخصصی است؛ که در صورت استفاده از روش‌های اشتباه می‌تواند آسیب‌های جدی به فرش وارد کرده و از عمر فرش بکاهد. پس قبل از هر توضیح بیشتری اکیدا توصیه می‌کنیم شستشوی فرش‌های خود را به بهترین قالیشویی با خدمات تخصصی در این زمینه بسپارید.

 

در شستشوی فرش در خانه موارد زیادی از جمله روش حمل و نقل فرش، محل شستشوی فرش، مواد شوینده مورد استفاده برای شستشو، روش شستشو و روش خشک کردن، همگی می‌توانند فرش را دچار مشکل کنند. این در حالی است که شستشوی فرش در قالیشویی توسط متخصصین با تجربه انجام می‌شود.

همچنین استفاده از مواد شوینده مناسب، دستگاه‌ها و تجهیزات اتوماتیک شستشوی فرش و روش‌های نوین خشک کردن آن، از مواردی است که موجب می‌شود در فرایند شستشوی فرش در قالیشویی فرش شما آسیب نبیند.

فارغ از تمام این موارد در نظر بگیرید که شستشوی یک فرش در خانه، این روزها هزینه‌های زیادی در بر دارد. پس از نظر اقتصادی نیز صرفه در شستوی فرش توسط قالیشویی است.

اما هنگامی که صحبت از شستشوی فرش می‌شود، توانایی تمیز کردن عمیق تنها یک مورد مهم است. از آنجا که در تمیز کردن با بخار از آب گرم با دمای بسیار بالا استفاده می‌شود؛ خشک شدن فرش می‌تواند طولانی‌تر شود. بسته به اینکه سیستم استخراج پاک کننده چقدر خوب است و فرش چقدر ضخیم است، این زمان می‌تواند ۴۵ دقیقه تا چند ساعت طول بکشد. در بعضی موارد ما شاهد آن بوده‌ایم که پس از یک روز فرش‌ها هنوز هم مرطوب بودند. پس اگر به سرعت به اتاق خود نیاز دارید، ممکن است بخواهید از روش دیگری برای تمیز کردن فرش خود استفاده کنید.

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی